2017. szeptember 9., szombat

Könnyű, húsmentes

Most ilyenre vágytam :)

Újhagymás - joghurtos krumplisaláta bevert tojással

Hozzávalók:
50 dkg krumpli
1 nagy doboz natúr joghurt
egy csokor friss újhagyma
egy csokor petrezselyem
egy ek.olivaolaj

2 tojás
3 dkg cheddar sajt

Elkészítés:
A krumplit meghámozva, kockára vágva sós vízben megfőztem. Miután kihűlt, hozzáadtam a felkarikázott újhagymát és a felaprított petrezselymet. Nyakon öntöttem a joghurttal és az olivaolajjal. Kicsit még utána sóztam, majd egy éjszakára lefedve hűtőbe tettem, hogy finoman összeérjenek az ízek. Másnap csak elkészítettem két buggyantott tojást így. Amint kész lett a tojás, a saláta közepébe helyeztem, kicsit elvágtam, hogy finoman kifolyjon a sárgája, majd megszórtam reszelt cheddar sajttal.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése