2017. augusztus 22., kedd

Márványsajtos-rukkolás tojáskrém

Ez  a kence eredetileg egy csajos teraszos csacsogásra, eszem-iszomra készült, de annyi lett, hogy vittem be a kollégáknak is. Utóbbi csapatnak nagyon ízlett, bár nem tudom, hogy ez mennyire mérvadó, mert azt azért be kell vallani, hogy ebben a kis „bélpoklos” csapatban szerintem a rozsdás vasszög is elfogyna 😁 Ezt persze dicséretnek szánom, mert szakácsként én azt szeretem, ha jóízűen beburkolják a főztömet. Szóval a munkahelyi csipet-csapat nem hazudtolta meg önmagát, kb. fél óra alatt bepuszilták 😊
Mellesleg a csajos trécselés közben is jól fogyott.
No, de akkor jöjjön a recept is:

Márványsajtos tojáskrém rukkolával



Hozzávalók:
10 tojás
10 dkg márványsajt
2-3 marék rukkola
7-8 dkg vaj
2-3 ek.tejföl
só, bors
mustár

Elkészítés:
A tojásokat keményre főztem, majd megpucoltam és hagytam kihűlni. Ezután konyhai aprítóba tettem minden hozzávalót és pépesre kevertem. Kb. ennyi a bonyolultnak nem mondható recept 😊
A vaj és a tejföl mennyiségnél azért nem  adtam meg pontos adatokat, mert mindenki olyan állagúra keveri, ahogy neki tetszik. Másnapra kiválóan összeértek az ízek és lehet is kenni kenyérre, pirítósra, abonettre, ki mire esküszik 😊



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése