2017. február 2., csütörtök

Csicseriborsó saláta

Csicseriborsó saláta

Hozzávalók:
15 dkg csicseriborsó
5 dkg húsos császárszalonna
10 dkg mozzarella
1 paradicsom
3-4 szardella
fél fej lilahagyma
2 ek olivaolaj
só, bors
citromlé


Elkészítés:
Ha száraz csicseriborsóval készítjük, akkor gondolkodjunk előre, mert azt érdemes egy napig áztatni és utána még kb.két órán át főzni. Én így tettem….nem mondom, azért kezdtem elveszíteni a reményt, hogy valaha megpuhul az a szegény csicseriborsó, de végül a kitartásomnak meglett az eredménye J A kevésbé kitartóknak, vagy időhiányban szenvedőknek persze ott van a konzerv változat, ami teljesen konyhakész.
Bármelyik mellett döntünk, a végeredmény csodás lesz J
Szóval….a császárszalonnát felkockáztam, majd megpirítottam. A mozzarellát, paradicsomot és a lilahagymát is kockákra szeltem, majd mindent hozzáadtam a megfőtt (és kihűtött) csicseriborsóhoz. Kézzel apróra tépkedtem a szardella filéket és azt is hozzáadtam. Nyakon öntöttem olivaolajjal, kevés citromlével, sóztam, borsoztam és készen is van. Másnapra, az ízek összeérésével volt igazán finom J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése