2016. január 27., szerda

Kaszinótojás...kis csavarral

Közel két hónapja egy elég nagy szálloda hidegkonyháján dolgozom, ezáltal néha megjön a kedvem itthon is készíteni valami hideg előételt. Karácsonykor került a következő az asztalra.

Bryndzás kaszinótojás

Hozzávalók:
12 db keményre főtt tojás
5-7 dkg puha vaj
15 dkg bryndza
só, bors
díszítéshez zöldségek igény szerint

Elkészítés:
A tojásokat teljesen kihűtöttem, az alját és a tetejét picit levágtam, hogy megálljanak. Keresztbe félbe vágtam, majd a sárgájukat egy másik edénybe kiszedtem. Az üresen maradt tojásfehérjéket szépen sorba állítottam egy tálaló tányérra.
A tojássárgákat villával összetörtem, hozzáadtam a vajat, bryndzát, sóztam, borsoztam, majd jó alaposan egynemű masszává kevertem. Habzsákba tettem és azzal töltöttem meg a kis 'tojás-kosárkákat'. Kápia paprikával, petrezselyem levéllel és apróra vágott póréhagymával díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése