2015. november 27., péntek

Gyors halvacsora

Rengeteget halljuk, hogy kevés halat eszünk, sajnos egyet kell értsek ezzel. Nyilván ennek egyik oka, hogy eléggé megosztó étel: valaki vagy szereti, vagy nem, de nem nagyon van átmenet. A másik, hogy a finomabbak többnyire drágábbak is. Ráadásul sok helyen csak mirelithez tudunk hozzájutni. Mindezek ellenére én próbálkozom legalább hetente vagy kéthetente készíteni valami halas fogást :)

Tonhalas rizs saláta

Hozzávalók:
12 dkg rizs
1 konzerv tonhal
vegyes zöldség
2 ek olivaolaj
fél citrom leve
1 gerezd fokhagyma reszelve

frissen őrölt bors

Elkészítés:
Igazából semmi kunszt nincs benne: megfőztem a rizst, összekevertem a zöldségekkel (én egyszerűen csak egy zacskós vegyes salit vettem hozzá), majd a maradék hozzávalókból öntetet készítettem és alaposan összekevertem mindent. Pár órát érdemes pihentetni a hűtőben, majd jó étvággyal vacsorára elfogyasztani :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése