2014. október 6., hétfő

Egy kis spanyol csoda

Pár hete könyves boltban jártam és találtam egy könyvet, melyben különféle tapas receptek vannak, csaptunk is egy jó kis 'tapas-estet'. Most megosztom Veletek azt, ami nekem a legjobban ízlett, de később folyamatosan kaptok majd egy-egy újabb ínyencséget közülük. Igazából ez némileg "tesója" a mi tócsninknak, de azért más ám :)

Fekete olajbogyó tésztabundában

Hozzávalók:
10 dkg liszt
2 tojás

30 dkg fekete olajbogyó
4 gerezd fokhagyma
1 vöröshagyma
10 szárított paradicsom
1 tk. kakukkfű
cayenne bors
1/2 csokor petrezselyem
zsiradék a sütéshez

Elkészítés:
A lisztet a tojásokkal és egy kis sóval simára keverjük. Az olajbogyót lecsepegtetjük, és durvára vágjuk, majd a tésztához adjuk. A fohagymát, a vöröhagymát és a paradicsomot is apróra vágva hozzáadjuk. Sózzuk és kakukkfűvel, cayenne borssal fűszerezzük. Végül a megmosott, felaprított petrezselymet is a masszába keverjük. Forró olajba egy kanállal adagolom és szépen átsütöm. Eredetileg kis puffancsokat sütöttek belőle, de mivel laposan jobban átsült, így én miután az olajba tettem, kicsit kilapítottam őket.

Sajnos nem túl mutatós a képen így papírtörlőn, bocsánat a nomád stílusért, de higgyétek el: nagyon finom :) Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése