2014. július 23., szerda

Jolly Joker süti

Ezt szerintem mindenki ismeri, aki már minimális barátságot kötött a tűzhellyel...és nem csak azért, mert néha letörölgeti :) Szóval...én nem vagyok nagy süti-bajnok, ezért ezt nagyon szeretem, mert hihetetlenül egyszerű és gyors! Ráadásul nagyon finom....két-három szelet a minimum, amit együltő helyében bevág belőle az ember lánya :) Mindenképpen le szeretném Nektek írni azt a verziót, amit én szoktam készíteni, mert ehhez még csak mérőszerkezet sem szükséges!

Boci szelet vagy boci túrós...kinek hogy tetszik

Hozzávalók a tésztához:
1 tojás
11 ek cukor
15 kanál liszt
2 ek kakaópor (természetesen cukrozatlan)
1 kk szóda-bikarbóna
11 ek olaj
2,5 dl tej

Hozzávalók a túróhoz:
25 dkg túró
1 tojás
1 csoma vaníliás cukor
5 ek cukor
1 ek búzadara
1 citrom leve
fél citrom héja

Elkészítés:
Tulajdonképpen semmi különös, csak két külön edényben összekeverem a tészta és a túró hozzávalóit. Egy tepsit kibélelek sütőpapírral és beleöntöm a tésztát. Ezután egy kanállal belehalmozom össze-vissza a túrót. Kb. 30-40 perc alatt készre sütöm.
Két tuti tippel lehet még fokozni az ízorgiát: egyrészt a kakaó minőségével (nem szeretek reklámozni bármit is, de én a Lidl-s kakaóra esküszöm, mert olyan elképesztő színe és íze van, hogy ilyennel még nem találkoztam). Ezen kívül még a túró halmok mellé házi meggylekvárt is szoktam a tésztára kanalazni, érdemes kipróbálni!

Szívből ajánlom kezdő és "lusta" háziasszonyoknak, vagy akár fiatal csajoknak, akik valamivel elő akarnak rukkolni édesszájú szerelmüknek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése