2014. május 19., hétfő

Egy könnyű gyümölcsös fogás

Ezúttal egy gyümölcsös-húsos fogást készítettem, aki szereti az ilyen párosítást, az mindenképpen próbálja ki.

Gyümölcsös csirkemell mazsolás barna rizzsel

Hozzávalók:
70 dkg csirkemell filé
1 konzerv ananász
1 konzerv őszibarack
só, bors
2 tk méz
balzsamecet ízlés szerint (én málna aromásat használtam)
kevés olaj

Elkészítés:
A barna rizst felteszem főzni háromszoros sós vízben, a mazsolát beáztatom a konzerv gyümölcsök levében. A csirkemellet és a gyümölcsöket kisebb kockákra vágom. A csirkemell kockákat magas lángon megpirítom, közben sózom, borsozom. Amikor már pirul, hozzáteszem a gyümölcsöket és tovább pirítom. Mézzel, balzsamecettel ízesítem.
Ha a rizs majdnem kész, hozzáadom a mazsolát lével együtt. Amikor teljesen megpuhult a rizs, leszűröm és a gyümölcsös csirkével tálalom.

Természetesen fehér rizzsel is el lehet készíteni és friss, idénygyümölcsökkel is, nekem most ehhez volt kedvem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése