2014. február 17., hétfő

Melegszendvics gyümölccsel

Tudom, hogy általában a melegszendvics szalámi+sajt verziója a legelterjedtebb...és ha már valamivel variálják, az általában valami zöldség: én például szoktam amolyan magyaros verziót is készíteni hagymával, kolbásszal. De mivel én szeretem a hús+gyümölcs párosítást, így simán el tudtam ezt képzelni a szendvicsen is...hozzáteszem, hogy ez egy olyan estén készült, amikor A Férfiember dolgozott, mert tuti sokkot kapott volna ettől :) :) :)

Sonkás-ananászos melegszendvics diós vegyes salátával

Hozzávalók:
egy kifli
kevés vaj
4-5 szelet gépsonka
sajt
ananász
uborka
jégcsapretek
paprika
dióbél
olivaolaj
balzsamecet

Elkészítés:
A kiflit elfeleztem, megvajaztam, ment rá a sonka, az ananász darabok és a sajt...én jelen esetben füstölt trappistát és eidamit használtam. A salátához felszeltem egy kis jégcsapretket, uborkát, paprikát, tányérra halmoztam, kevés olivaolajat és balzsamecetet csepegtettem rá, a tetejére diót szórtam.

Ez sem volt egy agysebészet, de szerettem volna megmutatni, hogy ha az ember egyedül áll neki enni, akkor is érdemes megadni a módját....ezért le is fotóztam mindkét irányból. Én nagyon szeretek rendesen megteríteni, szépen tálalni az ételt, és egy egyszerű melegszendvicset is el lehet fogyasztani ünnepélyesen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése