2014. február 17., hétfő

Gyors kaja, de nem 'gyorskaja'

Ez még a múlt héten készült...imádjuk! Fáradt voltam, nem akartam sokat bíbelődni a főzéssel, így aztán a jolly joker tonhalas tészta lett a befutó. Igazából nem nagy cucc, még csak nem is extrán különleges, de hátha valakinek ezzel is ötletet adok a rohanós hétköznapokra :)

Tonhalas-gombás tészta

Hozzávalók:
40 dkg fussili (orsó tészta)
30-40 dkg gomba
2 konzerv tonhal
1 konzerv kukorica
1 nagy tejföl
1 közepes fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
só, bors, citrombors

Elkészítés:
Felteszem sós vízbe főzni a fussili-t; valójában bármilyen tésztából készíthetném, de mivel a tonhal apró darabokra esik szét, az orsó tészta csavarjai között finoman megpihennek a darabkák :) Amíg fő, egy száraz forró serpenyőben hirtelen megpirítom a felszeletelt gombát...nem párolom puhára, maradjon roppanós. Néhány perc alatt megvan, ha kész, félreteszem. Ugyanebbe a serpenyőbe kevés olivaolajat teszek, amin megpárolom az apróra vágott hagymát, hozzáadom a kukoricát és a lecsepegtetett tonhalat. Ráreszelem a fokhagymát, sóval, borssal, citromborssal ízesítem. Kicsit összeforralom, a végén adom hozzá a gombát, majd ráöntöm a tejfölt. A leszűrt tésztával összekeverem és reszelt sajttal tálalom.
Bármikor meg tudnánk enni....igazából nem is értem miért nem készítettem az elmúlt hónapokban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése