2013. december 8., vasárnap

"Sülnek má' a tikok?"

A cím azt hiszem jó pár földimet megmosolyogtatja :)))...aki nem érti az se baj :)

Rozmaringos sült csirke velesült zöldségekkel



Ez egy rém egyszerű sült csirke zöldségekkel...receptet sem írok hozzá. Nem is azért teszem fel, mert akkora kuriózum, de annyira szép lett és frissen annyira finom, hogy igazán megér egy bejegyzést. Bármivel lehet fűszerezni, csak a fantázia szab határt, jelen esetben rozmaringos-fokhagymás olajjal dörzsöltem be jó alaposan. Ennek pedig az a prózai oka volt, hogy  a cserepes rozmaringom erősen kezdett élettel nem összeegyeztethető tüneteket mutatni,....vagyis tök kiszáradt :) Így azt belemorzsoltam két kanál olajba, belereszeltem vagy 5 gerezd fokhagymát és kellemesen belemasszíroztam az állatkába. Sütőbe be, félidőben mellészórtam a zöldségeket (jelen esetben hagymát, sárgarépát, gombát, piros pritamin paprikát, krumplit) és pirulásig sütöttem. Hát, ennyi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése