2013. november 18., hétfő

Meleg reggeli

Elég ritkán adódik, hogy nem rohanunk reggel, és otthon tudunk reggelizni. Amikor mégis megadatik, Drága Párom nagyon szereti, ha meleg reggeli kerül az asztalra. Ezt a receptet már több helyen láttam különböző verzióban, most én is kipróbáltam, és fincsi lett.

Zsemlében sült tojás




Hozzávalók egy főre:
1 zsemle
1 tojás
némi sonka vagy szalámi
sajt


Elkészítés:
Vágd el a zsemlét majdnem úgy, mintha szendvicset készítenél, csak kicsit feljebb. Vájd ki a zsemle belsejét és a tojás kivételével tedd bele, amit szeretnél. Én sajttal és paprikás szalámival töltöttem meg. Majd ráütöttem a tojást, megsóztam és betettem a sütőbe. Mi szeretjük, ha kicsit lágy a tojás, így sokáig nem hagytam sülni, de ez ízlés kérdése. Tulajdonképpen nagyon jó ez az étel, ha kevés maradék ez-az van a hűtőben, mert mindent bele lehet szórni :) Legközelebb kipróbálom több féle sajttal, némi póréhagymával is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése